26 maj 2010

Men hejsan bloggen! Nu är jag tillbaka! Nu blev ni glada eller hur? ;) Haha. Jo, men ska ta idag och igår lite kort. Igår guidade jag runt min gamla skolas sexor i högstadiet och det var inte mycket mer med det. Och idag så var jag vid Elba och var med när sexorna fick reda på sina nya klasser. Jag är vänelev för 7A. Kallt var det, och inte så god mat. Heh. Men jag ska inte klaga, för vi vänelever hade nog så roligt ;) Jo, så hade jag sovmorgon idag plus att vi fick sluta en timme tidigare! Jo, men ska och krångla lite med ett fotoredigerings program, sätter snart in bilder!

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Men tå ja gör he aldri x)

Ja tänker att ja ska göra he, men ti slut så orkar ja aldri :D

2010-05-26 @ 17:16:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0