31 maj 2010

Hej bloggen, nu är det lite varmare i allafall. 15° i skuggan så... Det duger, nästan. ;) Har varit ganska kul dag, för hade sovmorgon till 9.00 och så slutade vi 12.40! Yayy, sen gick vi till stan med flickorna (Lilja, Frida och Jorunn) Lilja skulle med bussen så hon stack ganska snabbt, och Frida skulle och shoppa med sin syster så då blev det bara jag och Jorunn kvar. :) Vi gick nu lite i butiker och köpte grejer till en scrapbook vi ska göra. Jag hade så lite pengar så jag köpte inte så mycket menmen... Ska var barnvakt ikväll så får jag lite pengar i allafall. Hörs.


Är nog nöjd. :) Det är bakgrunder och sånt man klippa ut t.ex bilderna till höger.

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

NättNättNättNätt _D<3<3

2010-05-31 @ 16:17:25
Postat av: Madde

hehe ja verkligen. jag mår fint. vad gör du då? kram

2010-05-31 @ 16:18:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0