Konstig logik?

Haha, hej!

Anton min lillebror alltså, han är bara 5 år så ni vet innan ni läser det här! ;) Okej, jag minns inte hur vi började prata om det här, men jag var med honom... Nånstans? Och så sa han så här:

Anton: Faaanny... Vet du va?

Fanny: Nå?

Anton: Jag älskar dig...200% !

Fanny: Va bra! Hur mycket älskar du resten av familjen då?

-- Han tar typ 5 minuters betänketid --

Anton: Hmm... Ja älskar pappa 500 % ! Och mamma... 300% !

Fanny: Ohho! Nå va bra, Albin då?

Anton: Hm... 0% om honom och 900% om att leka med honom!

Fanny: *skratt* Okej...

Anton: Vet du hur jag tänker?

Fanny: Nå?

Anton: Ju mer jag är med er desto mindre älskar jag er!

Fanny: Okej...

Så tittade jag konstigt på honom en stund och små skrattade och så forsatte han leka... Haha, han har nog världens konstigaste logik! Och det där "ju mer jag är med er, desto mindre älskar jag er!" Saken, stämmer ju inte ens in med det han sa! Haha. Det där är något jag i allafall hade roligt åt! :)


Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Haha, Go Anton, Jag kan si he framfuri mig Tå ni talar! XD

2010-05-14 @ 07:51:44
Postat av: Jorunn

Ojj, va gullit :)<3 Hahha! xD

2010-05-14 @ 09:42:39
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0