Nytt.

Hej!

Ny header. Vad tycks? :) Något måste man ju göra då man är sjuk! Jag hoppas verkligen jag kan fara till skolan imorgon. Jag hostar, nyser, har kanske lite stegring (?) Känns i allafall så. :( Och börjar få lite huvudvärk... Ska fara o ta mer te, sätta på en bra film och vilavilavila! Och på tal om filmer, så såg jag två stycken jätte bra filmer nu i helgen! Den ena hette Marie Antoinette ni har säkert hört talas om den/sett den? Den är ju jätte känd. :) Men den var väldigt väldigt bra! Rekommenderar! Så såg jag också The secret life o bees namnet låter lite udda, men en väldigt bra film! Bra gjord, jag grät! Jag gråter aldrig då jag ser filmer! Så den var nog jätte bra, rekommenderas också! :)

 


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0