Wow..!

Hey sweethearts!

Vet ni vad som hände nyss? Jag blev jätte förvånad! Jag... Vann en tävling! :D Hos absolutbaraeriika det var en tävling där hon skulle utse... Ja, snyggaste bloggen/headern. Och jag vann. Haha, otroligt. ;) Joo, tänkte nu bara säga det åt er. Haha. Men har varit på dansen, men dansade knappt alls få jag fick nå andningsfel, men tog igenom ett par gånger för att vi har uppvisning fredag!  LÖRDAG, sorry, men det var på lördag vi har uppvisningen! ;) Btw, filmade lite då dom andra dansade vi ska dansa två danser på vårfesten/uppvisningen så det kanske kommer upp här idag eller imorgon! :)

Gammal dans bild från... Förra årets vårfest övning? Ser ni mig? Tips: Har orange tröja ;)


Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Smarthead he e på lörda som vi har uppvisning.....-.-

2010-05-06 @ 19:42:49
Postat av: ☆ Carlosa & Sandora ☆

va söt blogg du har! :D

2010-05-06 @ 21:46:16
URL: http://sscscc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0