13.11.2010

Tjabba tjena hallå! (vi säger så..!)

Alltså. Jag tror jag borde dra ner lite på alla såka besök, känns nästan som om jag fått en liten överdos. Nåja, ingen stor sån iaf, ännu. Heheh. Var där på marknad (inomhus) och hittade en farsdagspresent åt pappa! En hand-handduk där det står "TOM" (alltså hans namn)och så köpte jag lotter, men ingen tur idag =( Nåja, ska fortsätta vara barnvakt nu hörs. ♥



jjoo, alltså MORO.

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

överdos?:(( ja som troodd du tyckt OM ti va i såka!! Halss heim om he intt passar de!(;

Men ojj va fiinan bild, hot,hotter,the hottest!(;

2010-11-13 @ 18:59:37
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0