22.11.2010

Hola! Que tal? ♥ (haha, fick jag stavningen rätt?)

Sorryyyyy nu bara att ja intt blogga igår! Men jöö. Skönt och vara till skolan efter att ha varit sjuuk! (: Fick veta lite betyg idag och det var nu lite hm och lite höm... If u know what I meaaan. Nu till nån random sak, mamma sa att hon hade bakat en chokladkaka, o jag bara jeeeeeaaaaa för jag trodde det var kladdkaka (som jag ääääälskaaar ♥) men sen var det bara en vanlig chokladkaka yyhyhyhyhyhy :'( Haha, jo med det där säger jag hejdåååå. ♥



Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

haha, hooott!((;

2010-11-22 @ 18:46:12
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: f

Fanni va sööt! Fa o sii YT! ;P

2010-11-23 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0