Bilder från tjejkvällen ♥

Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat bästaste Juuuulia aka Morsgriseeen! Förlåt att du behövde bli så besviken då du såg min blogg och att jag int uppdaterat! =( Just so u know, så tvinga hon mig till dettaa!!

Okej, nu till nått helt annat, haha. Hade jätte kul på tjejkvällen här kommer det lite bilder orkar inte skriva så mycket så jag skriver bara typ lite bildtexter :p



Jorunn på hennes gulliga lilla ponny Zorban


MatildaJorunns gulliga ponny Zorban.


Mina hääliga kompisar.


Så här såg vi ut då vi tittade på skräckfilm! Vi såg på denna:




Haha, joo alla ser såååå jäkla smarta ut ;-)



Säg om det är nån bild som absolut ska bort! (:

Hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Anonym

Oj, va mitt hår glänser!! :)

2010-11-08 @ 16:25:34
Postat av: hemlig beundrare

jaa a, jag tykker också att morsgrisen är bässt <3333 ;)

2010-11-08 @ 19:36:20
Postat av: Matildaceciliaa

Ta bort hedee då ja har didee playboy örona!!!!

2010-11-10 @ 19:17:57
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0