Absolut ingen fantasi!

Så det blir detta...

Läs på egen risk typ. För det blir så tråkigt =P

Favoritcafé: Eh, Spice Ice? Räknas de som café? För mitt favoritcafé har typ gått i konkurs/flyttat =(
Favorittidning: FRIDA, typ.
Favoritplagg i garderoben just nu: Ehh... Min svarta transperenta skjorta? (Till vardags, har många fina klänningar,hah)
Vanligaste färgen på mina kläder: B L Å. Fråga v e m s o m h e l s t som känner mej!
Sminktips till allmänheten: Eh, sminka dej så du trivs, och naturligt? Haha, inte min grej de där.
Mitt rum kan beskrivas som: Oranget (skrivs de så? eller orangt? Näe. Nå, ni fatta?)
Mig själv med tre ord: Kort, lite weird på mitt sätt, och eh... Data nörd? =D
Jag tränar: D A N S ♥
Jag ville bli när jag var liten: Lärare (I know! Haha, ville blir det ännu före högstadiet) och Frisör
Nu vill jag bli: Jag vill typ uppfinna internet på nytt? Haha, nått inom data iaf.
Humör just nu: Glad, trött & sjuka muskler efter dans
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa! Uschuschusch.
Hur många kuddar sover du med: Två
Morgon- eller nattmänniska: Kväll/nattmänniska
Sparare eller slösare: Slösare men ja siktar mot att bli sparare ;-)
Bästa film: Alla Twilight, How to loose a guy in 10 days, Forrest Gump och säkert nått annat också men kommer inte på nått nu.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Eh, 2?
Bio eller promenad: Promenad. Jag är inte riktigt en "bio människa".
Är du kittlig: Kanske......
Största svaghet: Jag har svårt att erkänna då jag har fel, haha!
Det här är jag bra på: Eh... Datan? Naah. Vet inte riktigt hah.
Chips, morötter eller godis? Chips & Godis. Dom två onyttigaste. Heh.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : S T Ö K I G T.
Kaffe, te eller inget? Te!
Har du en besatthet? Av dejj! Som läser hihihihi... ♥
Vad stör du dig på hos andra? Då dom låtsas att vara nån annan, och ställer in sig hos andra = fjäskar. Usch. Och när man är sådär "Haha" o ler hela tiden på ett fake sätt.


Haha, jätte kul. I know. Ni behöver inte läsa, fast om ni läser detta har ni kanske gjort det? Jaja, ska och duscha nu, godnatt ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Matildaceciliaa

hahha I love this one!!! :D

2010-10-06 @ 15:51:31
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0