Höstlovs veckan;

Hej!

Nu tänkte jag ta och updata er om vad ni missat helt kort bara. Har ändå inte hänt mycket.

Fredag:

Får veta att jag inte får fara på nätet, och att dom stängt av det! %&¤#&"¤%&#"&!!!

Lördag:

Hela familjen till stan, vi åt & köpte lite hyllor/ skåp & madrasser. Visar i ett senare inlägg det jag fick!
+
Så hade vi (läs: jag & mamma) storstädning.

Söndag:

Vi brände massor med skräp i en stor brasa på gården, sen nothing.

Måndag:

Killarna for till en simhall "Sani fani" och jag var bara hemma, hah.

Tisdag:

Då var jag vi Såka! Jag, Jorunn & Frida visade Marie runt i såka, och var på "Kaffe" i varannan gård där, haha. Kan visa bilder därifrån i ett skilt inlägg. :p

Onsdag:

Var barnvakt, inte mycket mer. For till stan och köpte en hög med filmer! =)

Torsdag:

Barnvakt, bara. Exciting, I know!

Fredag:

Var till stan med Jorunn och shoppade lite på rean (och där det inte var rea också) kul! ♥ Kan visa vad jag köpte senare.

Lördag:

Inte ett piss. Väntat på att min kusin ska rensa våra datorer och att jag ska slippa in på nätet? Hihi. Och varit lite ut och fota i snön då vi (vi= jag, morsan & brorsan) var ut och gå med mammas kompis hund, Toffe! Här är nu lite bilder från det:









Herregud vad mycket snö! Det är ju bara oktober!? :o Jajja, hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: julia

oi herreguuuuud ni har mykke snö!! vi har ju bara löv här! :D

2010-10-23 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0