9 September 2010

Hej!

Efter skolan blev det stan, skulle egentligen bara vara en timme där för jag är tröööött. Och jag gick just&just med på det, Jorunn fick tjata lite ;-). Men vet ni, först missade jag den första bussen rejält. Och sen, fick jag vara en timme extra i stan och sen for jag extra tidigt till busshållplatsen så att jag inte skulle missa den bussen också. Men där var jag, 2m från hållplatsen och den jäkla buss chauffören bara zooooomade förbi. Han hatar mig. Han kör alltid förbi mig.

Men nu till nått helt annat, min brorsa Anton fyller 6 år idag! Och 18-tiden så kommer släkt & vänner hit och fira honom. =) Menmen, vi hörs. ♥


Hade i misstag lite mycket zoom på, men blev väl lyckad bild ändå? x)

Min nya ring! Älskar den, haha. En såndära dubbelring, från JC 4.90 (c. 50SEK)

Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

Hahaa du köpt ändå hedee ringen :D

2010-09-09 @ 17:29:48
Postat av: Jorunn

skit snygg e hedee ringen! :Oo (:

2010-09-16 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0