Första "videobloggen" !

Hej,

och hjälp. Här kommer min första videoblogg! Eller. Egentligen är de inte en videoblogg, men de är i allafall en egen video, och inte tagen från youtube eller något liknande. :)



Haha, kul eller hur? ^^
Jag frågade nog innan jag satt den här, bara så ni vet! ;)
Det är min kompis Matilda på cykeln, Jorunn "dansar" och den "sista" är Frida. Tror nog inte jag skall börja videoblogga, men kanske sätter upp andra roliga (egna) videos? :)


Lots of love ♥
-fannymariaolivia-




Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Hahh! ;D Va ja e braa ti .. dans?

2010-04-12 @ 17:55:28
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0