11 Augusti 2010

Hej, och förlåt att jag inte hunnit blogga förens nu!

Men har inte hunnit! Min kompis Jonna ringde och sa att hon skulle komma hit, så då blev det så. Hon var här ganska länge, vi hade kul lekte t.ex paparazzi ;-). Och sen följde jag henne med cykel en bit, och strax efter det så for jag, morsan & brorsan och tvätta mattor. Yess. Haha, men noo gick det eller hur man nu ska säga. Åt just chips, som vanligt, och nu tjatar brorsan att jag ska komma och räkna hur länge det tar att springa ett varv runt huset =D Hörs imorrn. ♥

Fan, får inte in bilder. Gör det imorrn istället =) Här är bilderna:






Tarzan!


Talk to the hand!

Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0