16 Augusti 2010

A.k.a, första skoldagen.

Japp. Då var man en åtta, nu går jag inte längre i 7D, utan 8D (= en smiley). Borde jag känna mig stor nu? Sjuan gick så fort! Går åttan lika snabbt? Då är man ju nia snart. Hjälp. Och sen efter det ska man veta vart man ska, vilket gymnasie, om man ska dit, vilken linje man skall gå osv.

Men jag började dagen med att visa vart dom nya sjournas ska gå, är ju vänelev, och efter det så gick vi in i våra klassrum och fick bl.a läseordningen av vår klassförseståndare! =) De tillvalsämnen jag har den här perioden är Aerobic, Små rätter, IT och Öva finska. Ganska bra! Och sen mot vintern/hösten så då byts dom ut mot Spanska & Media! Men nu har jag skrivit mycket, hörs.



Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0