Fotograferingen

Hejj,

vi ju skolfotografering idag! Min egen portträtt bild, den gick ;-). Jag tror det är sällan man är riktigt nöjd, men faktiskt helt OK i år. Tror jag iaf, så den snabbt och så var det en liten bild. Haha, och så hade vi klassfoto ute, och det blåste. Så varje gång det kom en vindpust så ropade alla tjejerna "NEJ, NEJ VÄNTAAAAAAAAA! DET BLÅSEER! DU KAN INTE FOTA NUUU, HÅRET BLIR HELT FEEEL. *alla lagar håret och sätter på sig sitt smajl* Okej. Nu får du fota *smajl* Fotografen: "Okej, super snyggt en till! Alla tjejer: *Smajl* NNEEEEEEJJ, DET BLÅSER IGEN VÄNTAAAA!" Och så fortsatte det... ;-) Haha. Japp, och så tog jag kompisfoto också! Vi var 6 st =) Hoppas det blev bra... Menmen hörs. ♥



Säg nått smart nu!
Postat av: Matilda

SV: haha men glass e ju bra fö halssen...sidu sidu..o joo de e ditt fönster. O he låter bara fö komist hedee me Neeej vänta de blåser :D

2010-08-31 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0