Oops, hehe.

Ojojoj,

har inte bloggat idag! :o Och kan inte skylla på att jag inte hunnit eller orkat. För jag har hunnit, och jag har orkat. Men inte haft inspiration, typ? Jajja, bloggar nu iaf.

Var och hyra film med morsan, Valentines Day den var faktiskt riktigt bra! =) Och så en annan som jag inte minns vad hette... Typ, THe Boys Are Back? Nått åt det hållet, den var också bra!

Och så åskade det riktigt ordentligt idag, men inte så länge. Och det regnade så mycket & hårt att man inte såg två meter framåt, typ. ;-). Men nu ska jag och sova, nattinatti. ♥


Typ en liten reminder att skolan snart börjar..! Hur ska jag orka stiga upp så tidiiiiigt!?

Säg nått smart nu!
Postat av: Denice

Åh, Valentine's day är skitbra! :D

2010-08-10 @ 00:08:22
URL: http://denicem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0