Shoppat;

Hej!

Nu är jag tillbacks från en låång dag på stan. Men kul hade vi, gick in och ut ur butiker, ropade och sa lite saker som fick folk att vända på deras huven ;-). Men här är nu dagens shopping;


Mina nya kick ass coola glasögon! Från Seppälä 3 euro (c. 30 kronor)


Och så nödvändigheter, plastfickor, pennor + att jag lånade new moon på engelska.


En vit basic topp H&M 4.95 (c. 50 kronor) + min nya big ass sminkväska från H&M samma pris som toppen! =)

Ja, de var det! Hittade en t-shirt + en skjorta som jag såååå skulle vilja ha, speciellt skjortan. Men de får bli en annan gång... Menmen, hörs senare bloggen. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Josefin

alltid kul att se sitt schema däremot inte så kul att följa schemat

2010-08-12 @ 19:16:40
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0