Sjukling

Hej!

Direkt efter vi kommit hem från båten så beställde mamma tid åt mig till första hjälpen för att kolla mitt öra, och dom sa att jag har en ganska kraftig öroninflamation. Kul. Så nu sitter jag här med en dunkande (kan man säga så? Haha) huvudvärk, och snoret bara rinner ;-).

Jag är jääkligt trött, sov inte alls bra i natt, eller natten före för den delen. Vill bara ligga ner och sova. Fast jag måste minnas att göra det med munnen upp, annars kommer jag att kvävas. Men nu tror jag att jag ska ta och göra det. Gå och sova med munnen opp alltså. ♥




Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

Stackars Fanny som e sjuk! :(

Men du ser int så sjuk ut på bilden! ^^

2010-08-17 @ 17:00:31
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0