TEAM EDWARD FTW..!

Hah!

Här har jag nått åt alla er "Team Jacob" (säger med sliskig röst) älskare!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAAA..!
Och det var typ 5 000 pers som svarat..? Haha, Team Edward! ♥ Och ser ni btw vad jag har för "bakgrund" där i fönstret om ni vet vad jag menar? =D Jajja, men hörs senare alla team Edware och... Vågar jag säga det..? Team Jacobare. Tihi. ♥

P.s Ni undrar säkert varför jag suddat ut frågan där uppe, och satt dit ny text, men det är bara för att frågan var på finska och alla som läser det är förstår säkert bättre svenska =P

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn



Frida bereetta om hedee då vi va å sova natten ti Mattus



men hedee er bara i "Vampire Suck" å tii Er ju intt Jacob alls lika hott, he er ju Intt TAYLOR TLAUTNER<333 ((;



Å btw så på Isabellas blogg var he över 1000 meir som rösta 'team Jacob' ((; hahah

2010-08-23 @ 16:50:57
Postat av: Frida

Yeah, baby! Team som team ;) (edwardinmyheartforeverandever)

/Twi-hardFrida :)

2010-08-23 @ 19:00:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0