Tick tack...

Hej!

Är vid biblioteket nu och väntar på min vänner. ;-) Kom lite väl tidigt, heh, vi ska träffas om först typ 20 min, så vad annat kan man göra än blogga? Haha. Nee, men nu ska jag fortsätta surfa runt på nätet och vänta på mina friends... =) Hörs. ♥

Update: Och nu har alla utom trogna Matilda textat att dom kommer att komma lite försent... Kul, haha just den dagen då jag skulle komma ordentligt i tid! =P

Säg nått smart nu!
Postat av: Emma

sv: åh, tack så mycket!

hehe, mjo jag har mina ljusa stunder ;)

2010-08-12 @ 13:16:51
URL: http://emmaajohansson.devote.se/
Postat av: Matilda

Nåmen förlot så mycket då

2010-08-12 @ 17:50:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0