4.12.2010

Hej!

Har varit riktigt duktig idag, damsugigt hela nedre våningen och ska nu börja städa mitt rum lite. Usch, solen är redan nere! Den kom ju just upp :/ Vaknade 12 hehe och då var den uppe och så nu är den nere eller den gick ner för typ... En timme sen? Anyway blir man ganska deppad av mörkret! Sitter och spelar CarTown på facebook just nu... Äh, ska fixa en bra låtlista och så ska jag städa rummet! Hörs snart med day 4 på 30 day challenge ;-) ♥


Jag i Lappland, har just kommit ur bastu därför ser håret ut sådär :p Omg, jag har ju inte ens visat dom bilderna! Fuck. Ska ta och göra det idag eller imorgon!

Säg nått smart nu!
Postat av: matildacecilia

sv: neemen he tänkt ja som då vi har som 100000 50 o 70 års fester näst år ..:/

2010-12-04 @ 17:44:09
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/
Postat av: friidaa

Vårda språket.

2010-12-04 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0