18 maj 2010

Hej.
Det regnade så in i ---- idag! Jag var till stan igen med Jorunn och Frida, och när vi skulle gå mot busshållplatsen (dom var i stan ännu en stund, men vi skulle åt samma håll) så märkte vi att det spöregna ! Och jag skulle stå under ett såndärt busstak-hus-sak ni vet? ;) Jaa, men där stod jag och frös i 10 minuter! Bussen var sen. Typiskt. Just den här dagen då man absolut inte vill stå där och vänta! Jojo, men sen kunde jag inte blogga just för att det åskade. Joo, jag köpte ett linne/klänning/tunika något blablabla. :) Visar upp det senare + en annan klänning jag gjort på handarbete, blev klar idag! :) Båda klänningarna visar jag i ett senare inlägg.


Hihi, utanför provrummen i H&M

Väntar medans
Jorunn provar en klänning! :)

Snart får ni se klänningarna!


Säg nått smart nu!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0