4 November 2010

Hej!

Har suttit i biblioteket hela eftermiddagen med Jorunn och gjort ett kort åt Marie & Heidi som har (födelesedags) party imorron! =) Vi satt där vid ett bord och massa med Frida och Julia tidningar utspirdda över hela bordet, pennor som låg på bordet (och golvet) osv... Haha, och så smaskade vi på lite godis också! Kan visa er kortet sen då vi gett det, annars finns det ju risk för att dom ser det. :o Men vi hade typ ett vitt A4 papper och klistra och klistra och klistra massor med saker på det! =)

Nu sammarbetar datorn & mitt minneskort, så nu får jag in bilder! Ska snart äta, fara in till stan och köpa en miniräknare (har matte prov!!!!!! imorron) och sen ska jag dansa! Ska laga ett tidsinställt inlägg åt er, så hörs vi ikväll. ♥


Haha, jag och Albin (brorsan) igår då jag hjälpte honom att räkna ihop hans jultidningsförtjänst! =)

Säg nått smart nu!
Postat av: matilda-besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

söt blogg!:)



besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

2010-11-04 @ 19:00:23
URL: http://typtilda.blogg.se/
Postat av: Jorunn

mennn Fannyy! :sss

Tänk om lilla Marie läser detta!! :ooo :>>>

2010-11-04 @ 19:35:16
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0