Have u ever seen such a sad face? =((((

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ!

Min dator är sönder. Broken. Finito! Uhuu =( Skärmen har spruckit! Fast, den går ännu att använda, har den just nu kopplat till en TV så... (; Nåjaa, ska se hur det går med det, kanske får det på hemförsäkring? Hoppas. Haha, så har vår ena tv farit sönder också! Så pappa köpte en ny och stor och fin :p Och så ikväll, så for andra tv:n sönder! Tror jag iaf, det är lixom ibland då man sätter på den funkar den? Weird. Nåja, depp-inlägg. Hörs. ♥

Såhär ser datorn ut:


Och så här ser jag ut:


P.s SÅKLART ÄLSKAR JAG ATT VARA I SÅKA! DET ÄR JU DÄR ALLA UNDERBARA MÄNNISKOR FINNS ;)

Säg nått smart nu!
Postat av: F

Oj nej jag tappa kontrollen efter hedee bilde!! Hahahahaaa, sejr ja baa!! Men va braa att du tycker om Såka ;)

2010-11-13 @ 20:32:35
Postat av: Jorunn

noooo, sötis, man bill bara raama dej på bilden!! :((( <333gulle

2010-11-13 @ 21:20:51
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Matildaceciliaa

Aww sweete va härli bild <3<3

2010-11-21 @ 14:32:28
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0