23 September 2010

Hej hallå bloggen!

Super skönt att vara tillbaka i skolan. =) Kul att få träffa allihop osv. Första timmen var "ledig". Vi hade aerobic och jag kunde inte vara med så jag (& Matilda & Ida, dom var också sjuka) fpr tillbaks till skolan (vi har aerobic i ett typ "gym" nära skolan) och satt i myshörnan och typ sov, haha. Btw, skrev det här inlägget strax efter skolan, men hade ingen bild så då orkade jag inte publicera det så det får bli nu istället haha! =D





Hörs. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Jorunn

jättefina bilder! :) <33



SV: men Fanny! När jag köpt en sån där bad hairday mössa? FANNY? Kommer du int ihår "nattmössan"? ;))

He hadd ja ju rei förra ååret! :)

2010-09-23 @ 18:30:37
URL: http://milkyshine.devote.se
Postat av: Matildaceciliaa

härliga bilder <3

2010-09-24 @ 17:41:11
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0