Something EVERY girl should see...



Jag blir så jävla arg! Att de ska vara så här! Kan man inte bara låta folk få vara? Okej, jag vet att i "reklam branschen" så kommer dom alltid att redigera bilder, men kom igen? Man känner knappt igen henne!? Varför ska dom göra ett sådant omöjligt skönhetsideal? Makt galna? Säkert. Och är pengar involverade? Såklart. Men ändå, dom som gör det, har ingen av dom en fru? Barn? Och tänk på alla som svälter sig bara för att se ut som någon som inte finns. Okej, de finns några som är super skinny, men hallå. Face the facts - dom kommer inte leva länge om dom ser ut så. För tänk efter, allt sånt här exakt det ni ser i videon det finns värre också förstör unga och inte bara unga tjejers liv! Nu har jag sagt mitt. Godnatt. ♥

Säg nått smart nu!
Postat av: Sannie

Jaa, köp köp! de är sjukt coola :D

den som jag har är typ billigast. I vanliga fall kostar de runt 7.000 kr.

Den som jag har är helt okej, men den har fast brännvidd (man kan inte zooma med den). :S

2010-09-08 @ 21:27:34
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: patricia

den där videon är så jävla bra, för den visar verkligheten, en helt vanlig person blir helt plötsligt till värsta modellen, genom att bli omfixad i datan liksom, stackars människa :(



haft en bra dag ? :)

2010-09-09 @ 17:15:12
URL: http://psmlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0