Stan + Gina Tricot

Hej!

Kom just hem från stan (jag vet! Hälften av alla mina inlägg börjar så =P). Det var jag, Frida & Jorunn som for och vi var också och kolla till det ny öppnade Gina Tricot! =) Det öppnades idag kl.10 så det var ganska fullt där. Och så har dom det på ett jätte litet utrymme så de suger :s Menmen, ikväll ska jag på dans också. Hörs före eller efter det! ♥



Jestas...

Visst snygg mössa? Brorsan sydde den åt mej, duktigt! =)

Säg nått smart nu!
Postat av: Frida

Ha-haah ;) Heting där! ;)

2010-09-30 @ 17:14:47
Postat av: Matildaceciliaa

Haha håller me frida!! Hottis :D

2010-09-30 @ 18:46:13
URL: http://matildaceciliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn?
Tänker du komma tillbaks?

E-postadress: (den ser bara jag!)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat? <3

Trackback
RSS 2.0